Siwan 2, 46 Omer
W roku 5589 (1829) Szabat z Parszą Bamidbar przepadał na dzień 5 Sivan. Przed zapaleniem świec szabatowych Cemach Cedek przyniósł maamar; S'u et rosz avotam”. Interpretował sens słowa S'u , zgodnie z komentarzem Ibn Ezra, jako „na wysokości”, podobnie jak w "Ki tisa i Rosz " (lit." Gdy podniesiesz głowę. ") .To oznacza, że poprzez blask avoda duszy w ciele, wznoszą się na wyższy poziim myśli w głowie (Rosz) oraz istota duszy jak to jest powiedziane wyżej W tym duchu, to wyjaśnia się w wielu wersetach Tory, Księgi Zohar i Midrasz.
W południe na Szabat Rebe przyniósł maamar V'eirastich i jej opracowanie wydrukowane w Likutei Tory. Następnego dnia, w pierwszy dzień Szawuot, wydał w maamar Us'fartem i jej opracowanie jak drukowane w Likutei Tory. Podczas posiłku drugiego dnia Szawuot, Rebe przyniósł, maamar V'hachachma mei'ayin timatzei który jest drugim opracowaniem na temat tisp'ru chamishim jom wydanym w Likutei Tory.